Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

Το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία...

Κοσιώνη! 

Του είπα στις 5 Μαιου στέλνοντάς του μηνύματα του Κοσιώνη ότι έζησα ένα μίνι επεισόδιο που τεχνικώς δεν ήταν διπολικής διαταραχής. Ο πιο κοντινός όρος που βρίσκω του είπα είναι διασχιστική trance διαταραχή. Που είχε όμως μέσα της και πολλές φιλοσοφικές προεκτάσεις, δημιούργησε και μια μικρή συναισθηματικη έξαρση και αναστάτωσε λίγο και τους γονείς μου. Δεν βρίσκω άλλο όρο τεχνικώς πιο κοντά στην ψυχιατρική πάρα αυτό που σας είπα. Διασχιστικη trance διαταραχή.

Απλά ήθελα να σας το πω για να είστε λίγο πιο προετοιμασμένος όταν βρεθούμε. Αν το υποψιαστήκατε είναι σαν να καταλήφθηκα από κάποιο πνεύμα και συζήτησα μαζί του σιωπηρά μεσώ της σκέψης μου φιλοσοφικά συμπαντικά θέματα. Δεν ξέρω αν καλούσαμε τη Παρασκευή που θα βρεθούμε έναν τρίτο συνομιλητή αν θα μας βοηθούσε πιο πολύ ένας εξορκιστής ή ένας φιλόσοφος. Και μάλλον κατάλαβα και τον μηχανισμό. Δηλαδή έχει να κάνει με το υποσυνείδητο που μάλλον βγήκε για κάποιο λόγο στην επιφάνεια. 

Του τα είπα όλα αυτά με μηνύματα και όταν τον συνάντησα μετά από πέντε μέρες του είπα ότι συνέβη όλη αυτή η εξουθενωτική εμπειρία οπού το υποσυνείδητο βγήκε στην επιφάνεια για να λύσει πολύ τραυματικά βιώματα. Ότι έπιασα πολλά φιλοσοφικά θέματα όπως το άπειρο και την ανυπαρξία, την κυκλικότητα ζωής σαν ένας ουροβορος όφις, αν ο Θεός είναι φωτεινής ή σκοτεινής φύσεως, για τον μηδενισμό και την ανυπαρξία σαν μια δύνη που όλο και βαθαίνει και μικραίνει όπως ένα φρακταλ μοτίβο. Αν όλα είναι ένα ματριξ ή ένα προσωπικό όνειρο και διάφορα φιλοσοφικά σκοτεινά σχήματα που σχετίζονται με την ανυπαρξία όχι μόνο στην υλική μας φύση αλλά ακόμη και στην νοητή και πνευματική μας φύση.

Με κάποιο τρόπο τα έλυσα με μια ιδιωτική γραπτή συζήτηση με μια κοπέλα στο διαδίκτυο του είπα που δεν γνωρίζω διαπροσωπικά, είναι διαδικτυακή μου φίλη στο facebook, αλλά επειδή πρόκειται για πολύ επώδυνα τραυματικά βιώματα που με κάνουν να νιώθω απόλυτα μόνος δεν μπορώ να τα συζητήσω διαπροσωπικά ακόμη.

Σημασία έχει όμως ότι με κάποιο τρόπο τα έλυσα και κατάλαβα και το μηχανισμό και έχω ηρεμήσει.
Οι γονείς μου έχουν ανησυχήσει λίγο που κλείνομαι περισσότερο στο δωμάτιο μου αλλά σε αυτήν την φάση θέλω πολύ ηρεμία και επίσης τους φαίνεται λίγο περίεργο που έχω μειώσει το φαγητό αλλά θέλω πραγματικά να χάσω κιλά, έχω ήδη χάσει από 118 111, τρώω πάρα πολύ επιλεκτικά, πίνω πολύ τσαι και έτσι καταφέρνω να χάσω κιλά. 

Τότε ο ηλίθιος, ο απαράδεκτος άρχισε να μου λέει ότι αυτό που πέρασα είναι μια μανία ψευδοφιλοσοφικου ή συμπαντικού τύπου κάτι που δεν υπάρχει καν σε κανένα επιστημονικό άρθρο σαν ιατρικός όρος! Kαι δεν κολλάει καν γιατί δεν ένιωθα ανεβασμένος όπως στην μανία, ένιωθα πιεσμένος και τρομοκρατημένος.

Να μην τα συζητάω στο διαδίκτυο λέει ο Κοσιώνης παρόλο που του είπα ότι με βοήθησε αυτό να λύσω τις τραυματικές εμπειρίες. Επειδή του είπα ότι έχω ψηλώσει και λίγο, μου είπε ότι είναι ψευδαίσθηση του μυαλού μου αυτό που λέω για το το ύψος.

Του είπα για την ταυτότητα μου που με δείχνει 1.67 και με μέτρησε και με τα παπούτσια ο αστυνομικός και είμαι πιο ψηλός και μου είπε ότι δεν τον νοιάζει τι γράφει η ταυτότητα παρόλα αυτά μου τόνισε επιτακτικά να κάνω κάποιες ενδοκρινολογικές εξετάσεις κ εγώ από την μεριά μου του τόνισα ότι είναι δουλειά του ενδοκρινολογου να κρίνει για αυτό.

Απαράδεκτε μαλάκα Κοσιώνη έπρεπε να επικεντρωθείς σε αυτό στο θέμα των τραυματικών εμπειριών και να προσπαθήσεις να με βοηθήσεις σε αυτό και όχι να μου πεις να μην το συζητάω καν στο διαδίκτυο και να μην παραδεχτείς καν τον ψυχιατρικό όρο γιατί με αυτό που μου συνέβη  πνευματικώς σε συνδυασμό με αυτό που μου συνέβαινε σωματικώς αποδεικνύει και με κλειστή την ιστοσελίδα την ύπαρξη του πνεύματος και έτσι καταρρέει η ψυχιατρική χωρίς να χρειαστώ τα πειράματα των Ρώσων που μου έλεγες.

Kαι τα είπα αυτά στο πρωτόκολλο και προσπάθησε  να τον δικαιολογήσει ο Σπύρος λέγοντας ότι μπορεί να εννοούσε να μην με επηρρεάζουν οι άλλοι από το διαδίκτυο αλλά αυτός άλλα εννοούσε, απλώς να ράψω το στόμα μου εννοούσε. Και για την ταυτότητα οι αστυνομικοί μου είπε ο Σπύρος ότι ίσως το μετράνε λάθος ενώ αυτόν απλά στην πραγματικότητα δεν τον ένοιαζε.

Τελικά στην επόμενη συνάντηση στο τέλος Μαΐου το φτάσαμε στις ενέσεις αριπιπραζόλης και μάλιστα την στιγμή που μου το έλεγε ανέφερε και τους γονείς μου που σημαίνει ή ότι συναινούν ή ότι αυτοί το ζητάνε.

Και τώρα θα σας παραθέσω αυτούσια την συνομιλία μου με την Αγγελική Πετροπούλου στο facebook που με βοήθησε όσο τίποτα άλλο εκείνη την στιγμή.

Έθεσα λοιπόν το παρακάτω προβληματισμό μου στην ομάδα των διπολικών στο facebook. Και ακολούθησε η παρακάτω συζήτηση με την Αγγελική Πετροπούλου που με βοήθησε απίστευτα όσο κανένας ψυχίατρος.  Λέω στην συνομιλία μας, ότι βρήκα ισχυρές ενδείξεις ότι ο πατέρας μου με δηλητηρίαζε γιατί την ημέρα που στο υποσυνείδητο μου ήρθε η πληροφορία ότι η Εύα Μπράουν αυτοκτόνησε με υδροκυάνιο την ημέρα του γάμου της με τον Χίτλερ, την ίδια ημέρα είδα τον πατέρα μου να μου ρίχνει κάτι στο τσάι. Και βρήκα εκεί κοντά ένα μπουκαλάκι από αγιασμό, το οποίο το πήρα και βγήκα έξω. Ο καριόλης με είδε που τον είδα που κάτι έριχνε στο τσάι μου και αφού βγήκα με το μπουκαλάκι έξω, με τρέλανε στα τηλέφωνα ο καριόλης. Δεν ξέρω τι περιέχει ακριβώς αυτό το μπουκαλάκι, μπορεί να είναι σκέτο αγιασμός αλλά το ίδιο κάνει. Στην ουσία η πρόθεση είναι η ίδια, από το σκέτο αγιασμό μέχρι το ισχυρό δηλητήριο. 

Έχει ακούσει κανείς τον όρο διασχιστικη trance διαταραχή? Είναι κάτι πάρα πολύ σπάνιο αλλά το έζησα και μάλιστα είχε πολλές φιλοσοφικές προεκτάσεις. Είναι σαν μέσα στο Πάσχα να άνοιξα συζήτηση σιωπηρή μέσω της σκέψης μου για φιλοσοφικά συμπαντικα θέματα με μια εσωτερική βαθιά φωνή που μπορεί να ήταν ο ανώτερος μου εαυτός, ο jesus, o devil, ένας Αρχάγγελος, ένας φωτεινός εξωγήινος, ένας σκοτεινός εξωγήινος ή ο ίδιος μου εαυτός που έγινε σπλιτ, δεν ξέρω τι ήταν ακριβώς και δεν ξέρω αν το έχει ζήσει άλλος αυτό παγκοσμίως. Θα το συζητήσω με τον ψυχίατρο μου την Παρασκευή.

Aggeliki Petropoulou ειναι η παλια διαταραχη πολλαπλης προσωπικοτητας, οπως μετονομαστηκε σε διασχιστική διαταραχή της ταυτότητας. Για την ακριβεια μια υπομαδα της... σ αυτην κατατασονται οι ανθρωποι που την αλλαγη προσωπικοτητας την βιωνουν ή ερμηνευουν σαν κατοχη απο αλλο (δαιμονικο ή θεικο) πνευμα

Aggeliki Petropoulouhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8667145
Απόκρυψη ή αναφορά
Dissociative trance disorder: clinical and Rorschach findings in ten persons reporting demon possession and treated by exorcism. - PubMed - NCBI
NCBI.NLM.NIH.GOV
Dissociative trance disorder: clinical and Rorschach findings in ten persons…
Dissociative trance disorder: clinical and Rorschach findings in ten persons reporting demon possession and treated by exorcism. - PubMed - NCBI


Trance, Dissociation, and Shamanism: A Cross-Cultural Model in: Journal of Cognition and Culture Volume 18 Issue 5 (2018)
BRILL.COM
Trance, Dissociation, and Shamanism: A Cross-Cultural Model in: Journal of…
Trance, Dissociation, and Shamanism: A Cross-Cultural Model in: Journal of Cognition and Culture Volume 18 Issue 5 (2018)

Aggeliki Petropoulou
Aggeliki Petropoulou οπως λεμε... καταλαμβανονταν απο θεια καλλιτεχνικη εμπνευση... https://www.researchgate.net/.../Trauma-Creativity-and...

Dimitris Kostakiotis Όχι Αγγελική αυτό που λες είναι η κλασσική διαταραχή πολλαπλής προσωπικότητας. Εγώ έζησα μια εξειδικευμενη υποπεριπτωση αυτής της διαταραχής που συνήθως την αντιμετωπίζουν οι εξορκιστές. Αλλά εμένα θα με βοηθούσε περισσότερο ένας φιλόσοφος όπως το έζησα.

Aggeliki Petropoulou και στα τρια λινκ οι αναφερεται κατοχη απο ξενο πνευμα

Aggeliki Petropoulou προκειται για υπο-κατηγορια της πολλαπλης διατραχης προσωπικοτητας

Aggeliki Petropoulou ενας σαμανος μαλλον θα βοηθουσε

Dimitris Kostakiotis Α ναι στα λινκ που έδωσες πιο μετά είναι ακριβώς αυτό

Aggeliki Petropoulou και πανω το ιδιο λεω... ισως δεν εκφραστηκα καλα

Dimitris Kostakiotis Με ένα σαμανο να συζητήσω το θέμα του απείρου, της κυκλικοτηταε της ζωής σαν σχήμα ενός ουροβορου οφη, το εάν ο Θεός είναι φωτεινής η σκοτεινής φύσεως, τον μηδενισμό και την ανυπαρξία σαν μια δίνη που σε καταπίνει σαν ένα φρακταλ μοτίβο που όλο και μικραίνει και χάνεται με βασανιστικό τρόπο για το πνεύμα σου... Τα διάφορα timelines του μέλλοντος. Του αν όλα είναι ένα προσωπικό ματριξ και όλοι είστε απλά στο μυαλό μου και μόλις κάνω το κύκλο μου μπαμ ανυπαρξία ή υπάρχετε όλοι και μπαμ το γιορτάζουμε μαζί. Μπορώ να τα συζητήσω αυτά με ένα σαμανο? Τα έζησα βιωματικά όλα αυτά που σου λέω.

Aggeliki Petropoulou αυτα μπορεις να τα συζητησεις σιγουρα μαζι μου... ετσι βιωνα το πρηγουμενο μου επεισοδιο... οπου η ανυπαρξια ειναι να εισαι κλεισμενος σε μια σφαιρα καλυμενη απο καθρεπτες... και να μην υπαρχει τιποτα αλλο... εκτος απο τα κρυα ειδωλα του εαυτου σου

Dimitris Kostakiotis Aggeliki Petropoulou Τρελά πράγματα Αγγελική. Εσύ μάλλον έζησες μια κάπως κλειστοφοβικη και μοναχική ανυπαρξία σαν να είσαι μόνη σου στο σύμπαν. Εγώ αυτό το βίωσα σαν το ματριξ όπου είμαι μόνος μου και είστε όλοι ένα όνειρο. Εγώ όμως ένιωσα καποια στιγμή και το πνεύμα μου να παιθενει σαν μια βασανιστική δίνη που όλο βαθαινε και μίκρυνε.

Aggeliki Petropoulou περιπου το ιδιο... ημουν μονη γιατι ολοι οι αλλοι δεν ηταν αληθινοι/φυσικοι, αλλα ψηφιακοι... οι ψηφιακοι ειναι σαν ολογραμματα που παυουν οποτε θελει αυτος που τα ελεγχει... ή ισως.. αν ξεπερνουσαν τον προγραμματισμο τους... μπορουσαν να γινουν φυσικοι... ομως αυτο δεν συνεβαινε... και τα ολογραμματα ολο κι εσβηναν... γινοταν πιο αχνα... μετα εξαφανιζοταν. Το χειροτερο της ολης υποθεσης ηταν οτι ενω εγω ηθελα να γινουν ολοι φυσικοι ανθρωποι και να ζησουμε ολοι καλα... ανακαλυψα οτι εγω ημουν και παλι που τους διεγραφα απο ολογραμματα... γιατι απλα... δεν ηξερα τι εκανα ή γιατι καθε ενεργεια δικη μου γινοταν αντιληπτη απο τον εχοντα τον ελεγχο των ολογραμματων και εκανε μια αντιστοιχη αρνητικη ενεργεια για καθε δικη μου θετικη... Κατεληξα στο συμπερασμα οτι εγω και μονο με τις δυο πλευρες μου ημουν υπευθυνη για αυτο που γινοταν.. κι ετσι βρεθηκα αυτοστιγμης στην καθρεφτενια σφαιρα που σου ανεφερα πριν

Aggeliki Petropoulou διβασε εδω για αρχη... εε.... ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ http://mindhack.gr/%CE%B4%CE%B9%CF%87%CE%B1%CF%83%CE%BC.../
Απόκρυψη ή αναφορά
Διχασμένη προσωπικότητα & οι κλειδωμένες δυνάμεις του Νου
MINDHACK.GR
Διχασμένη προσωπικότητα & οι κλειδωμένες δυνάμεις του Νου
Διχασμένη προσωπικότητα & οι κλειδωμένες δυνάμεις του Νου

Dimitris Kostakiotis Ξέρεις τι γίνεται συμφωνώ με αυτό το άρθρο γιατί συμβαίνουν πάρα πολύ σκοτεινά πράγματα μέσα στο σπίτι μου με τους γονείς που μου δημιουργούν φοβερά τραύματα και αυτά μάλλον μεταφραζονται σε επώδυνες μεταφυσικές εμπειρίες. Δεν μπορείς να φανταστείς τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Μόνο από κοντά θα μπορούσα να σου πω.

Dimitris Kostakiotis Δεν ξέρω που μπορώ να βρω βοήθεια. Δεν μπορεί να με βοηθήσει κάνεις αυτή την στιγμή σε αυτό που βιωνω.

Dimitris Kostakiotis Είναι αδιέξοδο τελειως

Aggeliki Petropoulou τι ειδους βοηθεια θες? μια εμπειρια ηταν αυτη και τελειωσε...

Aggeliki Petropoulou τωρα αν κοιμασαι καλα και τρως σωστα... και ακομα εισαι ανησυχος... μαθε να κανεις λιγο διαλογισμο... αλλιως... ειναι πολλα τα φαρμακα

Dimitris Kostakiotis Τι βοήθεια. Άκου τι γίνεται θα κουφαθείς. Όταν ήμουν 5 χρόνων κακοποιηθηκα σεξουαλικα και στην εφηβεία σταμάτησε πρόωρα από το πολύ άγχος που είχα. Οι γονείς δεν είχαν άμεση εμπλοκή στα γεγονότα αλλά τα έκαναν απλά χειρότερα. Ήμουν 35 χρόνια δεν έχω κοιμηθεί αγκαλιά που να με αγαπάει και άνοιξα μια ιστοσελίδα που έχω ξανά αναφέρει όπου το έλεγα αυτό και έλεγα και για τον πατέρα μου ότι μου είπε να ψοφησω από καρκίνο όταν πήρα 400 ευρώ χρήματα τους πάνω στη μικτή φάση και μετά μπήκα με εισαγγελική στο ψυχιατρείο όταν μέσα σε ένα μήνα μόλις αφού την άνοιξα η ιστοσελίδα μάζεψε 10000 views. Ξερεις τι γίνεται τώρα κάτι μεταφυσικό στο σώμα μου. Λέω στην ιστοσελίδα συμβολικά ότι έκανα τον κύκλο μου στη ζωή και γύρισα πίσω στην εφηβεία, 12 χρόνων νιώθω, για να αναπλήρωσω ότι έχασα αλλά πλέον δεν είναι μόνο συμβολικό γιατί εχω πάρει 3 εκατοστά ύψος. Η μάνα μου έδιωξε από το κρεβάτι τον πατέρα μου μετά από αυτό που μου είπε και ο πατέρας μου από τότε με δηλητηριάζει όσο και αν σου ακούγεται κουφό αυτο, βρήκα τώρα ισχυρές ενδείξεις μετα το Πάσχα, αυτό μεταφράστηκε συμβολικά

Dimitris Kostakiotis Στην εφηβεία σταμάτησε πρόωρα η ανάπτυξη μου από το πολύ άγχος ήθελα να πω πάνω.

Aggeliki Petropoulou αρα ψυχιατρο εχεις... καποιον αλλον θεραπευτη να βρεις για να σε βοηθησει... οπως εχουμε χωρια τον ψυχολογο απο τον ψυχιατρο.. ετσι μονο

Dimitris Kostakiotis συνεχίζω το ότι με δηλητηριάζει μεταφράστηκε συμβολικά στην επώδυνη μεταφυσική εμπειρια, τώρα που γύρισα πίσω 12 χρόνων. Και μεταφράστηκε και σαν κάτι άλλο σαν χημικός ευνουχισμός μέσω των δηλητηριων από τον πατέρα μου. Καυλώνω μόνο όταν νιώθω πολύ σκοτεινός και σαδιστής ενώ εμένα αυτό δεν μου άρεσει. Όταν είμαι φωτεινός και γεμάτος αγάπη νιώθω την απόλυτη παθητικοτητα. Εγώ όμως ήθελα να λειτουργισω μια ζωή όταν ακόμη τα γεννητικά μου όργανα ήταν και πιο μικρά σαν ενεργητικός όχι όμως σαν σαδιστής αλλά ευγενικός και φωτεινός και αυτό με φέρνει σε απόλυτο αδιέξοδο όταν μάλιστα γνωρίζω ότι η ιστοσελίδα μου θα πάρει δημοσιότητα σίγουρα και θα με αγαπήσουν πάρα πολύ οι έφηβοι και νομίζω ότι μόλις τώρα που τα έγραψα σε εσένα Αγγελική αρχίζω και να το λύνω κάπως.

Aggeliki Petropoulou κανεις συνεχως τον ιδιο κυκλο αφου καθε τραυμα μεταφραζεται στο αρχικο... κι αυτο γιατι θελεις να επεξεργαστεις την εφηβεια με ενα πιο ολοκληρωμενο τροπο... και ως κακος... ειναι ο μονος τροπος να μη νιωθεις ευνουχισμενος... να σε ρωτησω... κακος και βιαιος ειναι το ιδιο? γιατι οπως και να το κανουμε το σεξ ειναι βιαιαο παιχνιδι... πιο πολυ απο το ποδοσφαιρο

Aggeliki Petropoulou αν σκεφτεις την καθε διεισδυση σαν ενα τραυματισμο... ή θανατο... την ολοκληρωμενη σεξουαλικη πραξη σαν κατακτηση... καστρου... καπως ετσι ειναι η κατα τα αλλα θεια ενωση

Dimitris Kostakiotis Ναι αλλά εγώ δεν θέλω να τραυμάτισω τους εφήβους αν κάποια στιγμή στο μέλλον γίνω διάσημος και με αγαπήσουν πολύ. Οι ενήλικες ας κάνουν ότι θέλουν ας είναι και βιαιοι αν και προσωπικώς δεν είναι του γούστου μου αυτό.

Aggeliki Petropoulou να μην τραυαματισεις κανεναν... ομως σεξ να κανεις
Dimitris Kostakiotis Ναι Αγγελική μου το έλυσες και αυτό. Το σεξ είναι ένα κάπως βίαιο παιχνίδι από μόνο του. Σημασία έχει η πρόθεση γιατί ακόμα και ευγενικός να είσαι με τις λέξεις κτλ, μπορείς να τον τραυματίσεις τον άλλο στο επίπεδο του υποσεινήδητου. Άρα αυτό που μετράει είναι η πρόθεσει τελικά και όχι το παιχνίδι που θα πεχτεί. Με έχεις βοηθήσει αφάνταστα.
.....................................
Aggeliki Petropoulou εμενα μου αρεσουν οι σαμανοι θεραπευτες

Aggeliki Petropoulou αλλα... κι ετουτοι καλα μιλανε... "Οι υποστηρικτές του εναλλακτικού χώρου και των New Age θεωριών πιστεύουν πως τα παραφυσικά φαινόμενα, από την εποχή των σκοτεινών χρόνων (όταν ακόμα οι επαναστάτες και οι οραματιστές θεωρούνταν εργαλεία του διαβόλου), μέχρι τα πειράματα των εταιριών ψυχικών ερευνών και τις πρακτικές διδασκαλίες των αποκρυφιστικών σχολών, αποτελούν απλώς κρυμμένες δυνάμεις του Νου. Πως ο άνθρωπος αποτελεί τον Θεό της ίδιας του της ύπαρξης. Μήπως τα ερεθίσματα που γίνονται αντιληπτά απ’τις περιφερειακές αισθήσεις, ευθύνονται για τους άγνωστους εαυτούς με τις περίεργες γνώσεις; Μήπως οι εναλλακτικοί εαυτοί της φαντασίας είναι το κλειδί για την αφύπνιση του αληθινού Εγώ; Ενός Εγώ που ξεπερνά το ατομικό κι αγκαλιάζει το Όλον; "

Dimitris Kostakiotis Ξέρει κανείς κανένα ψυχίατρο που να ασχολείται και με μεταφυσικά θέματα και να είναι απόλυτα εχεμηθος? Βρίσκομαι πραγματικά σε ένα τεράστιο αδιέξοδο. Έχω ζητήσει βοήθεια από κάποιους συναδέλφους μου αλλά μπορούν να με βοηθήσουν μέχρι ενός σημείου και αργά αργα. Αυτό που ζω χρειάζεται μια πιο άμεση βοήθεια αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ψυχίατρος που μπορεί να με βοηθήσει, έτσι όπως έχουν περιπλεχτει τα μεταφυσικά με τα σεξουαλικα και τα επώδυνα βιώματα που μου προκαλούν οι γονείς μου.

Aggeliki Petropoulou ψυχιατρο που να δεχεται τα μεταφυσικα δε θα βρεις ευκολα... οι ψυχιατροι με το που ακουν τετοια... συνηθως δεν ασχολουνται καν με το νευρωτικο υποβαθρο της συγκεριμενης καταστασης... σου κουμπωνουν ρισπερνταλ παρ αυτα... διοτι τωρα... αποσυνδετικες κατασασεις θα ψαχνουμε? αφου η σχιζοσυναισθηματικη τα χωραει ολα τα συμτωματα



Dimitris Kostakiotis Kαλά Αγγελική με βοήθησες πάρα πολύ. Μου το έλυσες όλο. Άμα πετύχει τελικά η ιστοσελίδα μου δεν θα σε ευγνομωνώ μόνο εγώ αλλά όλος ο κόσμος να το ξέρεις,

Dimitris Kostakiotis Όπως με βοήθησες εσύ δεν θα με βοήθαγε κανένας ψυχίατρος.

Aggeliki Petropoulou Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια! Χαιρομαι αν βοηθησα! Ομως αυτη η ιστορια δεν ειναι για λυσιμο ή δεσιμο... πρεπει να χαλαρωσεις και να τρως μπολικες βιταμινες γιατι ετσι μπορεις να το αντεξεις, αρα και να το ερμηνευσεις, αρα και να το ενσωματωσεις, και τελος να κυριαρχησεις ως ενιαιος εαυτος... σ αυτη την εμπειρια, αλλα και σε ολοκληρη την εμπειρια της ζωης... Αυτες οι τοσο προσωπικες αποκαλυψεις που ζουμε... μας αφορουν σαν ολον.

[Έλεγα τότε ότι βρήκα αποδείξεις για το ότι με δηλητηριάζει ο πατέρας μου Γιατί τον είδα να ρίχνει κάτι στο τσάι μου. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν το έκανε αυτό ο πατέρας μου. Ο πατέρας μου έκανε μια άλλη βλακεία. Μου έριχνε αγιασμό στο τσάι μου. Κάτι που μόλις το είδα νόμισα ότι ήταν δηλητήριο. Δηλαδή έτσι το ερμήνευσα τότε...]