Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Ηοstel γη: Η αρχή της παράνοιας

Αν νομίζετε πως η κατάβαση στον Άδη του υποσυνειδήτου τέλειωσε είστε γελασμένοι . Ο ανώτερος μου εαυτός μαζί με τους σκοτεινούς πνευματικούς μου οδηγούς μου παρουσίασαν άλλο ένα σενάριο για το μέλλον το οποίο εγώ το εξέλαβα ως το παρανοϊκό σενάριο.

Σύμφωνα με αυτό το σενάριο η Ελλάδα είχε αναπτυχθεί στον απόλυτο βαθμό, έτσι ώστε 7 μεγάλες μητροπόλεις τα Γιάννενα, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Πάτρα, το Ηράκλειο, η Αλεξανδρούπολη και η μητρόπολη των Κυκλάδων η Μύκονος οι οποίες ήταν γεμάτες ουρανοξύστες και έσφιζαν από ζωή, να μαζέψουν όλους τους επαναπατρισμένους Έλληνες. 

Στο παρανοικό αυτό σενάριο αφού κατέβουν οι εξωγήινοι δημιουργούν στη Θήβα την πόλη που κατέστρεψαν τόσο οι Αθηναίοι, όσο και οι Μακεδόνες ένα τεράστιο ουρανοξύστη την Σατάνια
(έμπνευση για αυτό έιναι το βιβλίο της Urantia- περιληπτικά για το βιβλίο της Urantia διαβαστε και εδώ: https://ufotruth-gr.blogspot.com/2012/10/urantia.html) όπου συγκεντρώνουν Βαλκάνιους λαούς που μισούν τους Έλληνες Αλβανούς, Βούλγαρους, Ρουμάνους και ισλαμιστές από διάφορα μέρη όπως το Μαρόκο και την Αλγερία και πολιορκούν με ένα μεθοδικό και σατανικό τρόπο τις έξι μητροπόλεις της στεριάς και μέσω πειρατικού στόλου τις Κυκλάδες. 

Αφού κόψουν το νερό σε αυτές τις πόλεις προσφέραμε την δυνατότητα στις γυναίκες των Ελλάνιων να προμηθευτούν νερό αλλά όταν έβγαιναν από αυτές τις εκτελούσαν διά αποκεφαλισμού. Τους άντρες και τα αγόρια άνω των 12 ετών αφού εισβάλαμε στις ελληνικές μητροπόλεις τους πυροβολούμε όλους στο κεφάλι και τα παιδιά λάφυρα για σεξουαλικές απολαύσεις. 

Φανταστείτε ότι μου έβαζαν με τόσο ισχυρό τρόπο όλα αυτά τα σενάρια οι αόρατοι οδηγοί μου, ώστε με έβαλαν να σκεφτώ ότι πυροβολούν μέχρι και τον Σπύρο από το πρωτόκολλο από τους λίγους που μου έχει πει ένα ευχαριστώ στη ζωή μου. 

Τότε ήταν που σκέφτηκα ότι δεν γίνεται να εξελίσσεται όλο αυτό το σενάριο στο μυαλό μου. Δεν έχω ακούσει ούτε ένα ευχαριστώ, ούτε μια συγνώμη παρά από ελάχιστους ανθρώπους και από τον Σπύρο έχω ακούσει ευχαριστώ. Με αυτό τον τρόπο έστυψα το μυαλό μου να θυμηθώ. 

Δεν είναι δυνατόν να μου βγαίνει ένα τέτοιο σενάριο όπου τιμωρούνται συλλογικά οι Έλληνες και αυτό δεν είναι δυνατόν γιατί δεν θα μπορούσα να γίνω σαν τον Χίτλερ για να τιμωρήσω συλλογικά ένα ολόκληρο λαό και δεύτερον γιατί εκείνη την στιγμή θυμήθηκα ότι οι μαθητές μου από το 7ο Δάφνης μου είχαν πει ένα μεγάλο και συλλογικό ευχαριστώ στο τέλος εκείνης της χρονιάς. Σας ευχαριστούμε για όλα μου είχαν πει και αυτό θα το θυμάμαι για πάντα, για πάντα. Το ευχαριστώ αυτό στα πέτρινα μου χρόνια. 


Τόσο σκληρά σενάρια μου επέβαλαν οι πνευματικοί μου οδηγοί τόσο για το συλλογικό όσο και για το διαπροσωπικό, τα οποία μου είναι πολύ επώδυνο ακόμα και που τα πληκτρολογώ για το συλλογικό και ακόμα και που τα σκέφτομαι για το διαπροσωπικό αλλά δεν γίνεται πρέπει να γράψω για αυτό έστω και περιληπτικά -φανταστείτε- για να καταλάβετε τι παίζει στο υποσυνείδητό μου που δεν το ελέγχω! 


Αυτά για το συλλογικό επίπεδο γιατί για το διαπροσωπικό τα έσβησα τελείως και θα μείνουν επτασφράγιστα μυστικά. Κάποια πράγματα πρέπει να μείνουν επτασφράγιστα μυστικά.